<<<

Escola d'Art

Pablo Ruiz Picasso: "Todos los niños nacen artistas. El problema es cómo seguir siendo artistas al crecer. La inspiración existe, pero tiene que encontrarte trabajando."

El dibuix i la pintura ajuden al desenvolupament de l’habilitat manual, la concentració i ens permeten comunicar-nos amb un llenguatge diferent i creatiu. Per això us presentem la nova Escola d'Art del Liceu Politècnic que oferirà als alumnes l’oportunitat d’evolucionar en la pràctica i el desenvolupament dels procediments artístics i el descobriment de noves tècniques artístiques a través de l’observació de la realitat.

Per Infantil, Primària i Secundària

L'escola d'art va dirigida als alumnes de EI5 fins a 4rt d'ESO. Els grups són els següents:

· Grup 1: EI5, EP1 i EP2
· Grup 2: EP3 a EP6
· Grup 3: 1er ESO a 4rt ESO

Les classes estaran dirigides per la titulada en Belles Arts i mestra d’ESO Teresa Infiesta.

Horaris (1h setmanal)

Grup 1: Dilluns 17:30 - 18:30