u

Ens traslladem!

curs 2018/2019

Es va comprar la societat de l'antic Liceu al 2012, amb 196 alumnes. El curs següent es va aconseguir llogar Ca n'Oriol, i amb un grup petit de famílies que van apostar pel projecte, es va iniciar l'ESO. El curs 2014-15 es va concertar l'ESO, i ja teníem 220 alumnes. Aquest curs 2017-18 tota l'ESO està concertada, i l'escola té ja 315 alumnes.

En 5 anys hem crescut un 62% !

Durant aquests 5 anys s'han fet múltiples esforços per unificar les escoles, s'ha demanat a la propietat i a l'Ajuntament la col·laboració necessària per poder posar prefabricats a ca n'Oriol i per poder construir a la part del darrera. La resposta ha estat sempre negativa.

Això ha comportat, els darrers dos cursos, la impossibilitat d'oferir Batxillerat a les famílies que ho demanaven a l'acabar l'ESO, amb el conseqüent perjudici per a elles.

Com ja sabeu, les instal.lacions de l'edifici d'Apel.les Mestres són precàries, ja que:

- L'edifici és antic.

- Les zones d'esbarjo són molt limitades.

- Hi ha la necessitat de traslladar diàriament en bus als alumnes de menjador, amb les conseqüències que això comporta (dies de pluja, pèrdua de temps d'esbarjo, etc...)

Alhora, des de fa un any, el propietari de l'edifici d'Apel.les Mestres ens reclama que el desallotgem perquè vol vendre'l, i per aquest motiu, fa uns mesos que ha exigit, per via judicial, que posem data de sortida.

Durant aquest temps, hem intentat parlar amb l'Ajuntament sense cap èxit, i hem buscat totes les opcions possibles per a garantir la continuïtat de l'escola i de totes les seves etapes educatives, inclosa la del Batxillerat.

Després de molts intents per trobar una solució que permetés salvar tot el col.legi, fa un mes va sortir la possibilitat de traslladar l'ESO i el Batxillerat a un edifici de Sant Cugat, permetent així que Infantil i Primària poguessin gaudir de les instal.lacions privilegiades de la masia de Ca n'Oriol.

Seguim

creixent!

Ampliem oferta educativa!

Nou edifici a Sant Cugat

Per tant, el curs 2018-19 començarà amb Infantil i Primària a la masia de Ca n'Oriol, i l'ESO i el Batxillerat a Sant Cugat.

D'altra banda, de les preguntes que les famílies van fer ahir dia 1 de febrer, en la reunió informativa, en recollim allò més significatiu:

- Es mantenen els preus i desapareix el cost del bus de menjador.

- El temps per dinar és el mateix, una hora i mitja.

- Els horaris d'Infantil i Primària es mantenen.

- L' horari de l'ESO serà: de 8:30h a 13'30h, i de 15'00h a 16'50h cada dia, excepte els divendres que acabaran a les 13'30h (amb l'opció de  quedar-se a dinar al centre, qui ho desitgi).

- L'horari de Batxillerat serà només de matins: de 8:30h a 14'30h amb l'opció, també, de quedar-se a dinar.

Per a qualsevol altra aclariment, us podeu adreçar als tutors o a Direcció.

Aprofitem per compartir-vos la notícia que ha sortit publicada a www.cugat.cat sobre el trasllat de les etapes de l'ESO i del Batxillerat a Sant Cugat: http://www.cugat.cat/noticies/societat/134134/sant_cugat-acollira-les-linies-de-secundaria-i-batxillerat-del-liceu-politecnic-de-rubi