Activitats Extraescolars

Som una entitat sense ànim de lucre destinada a la realització d’activitats fisicoesportivas i lúdiques. Treballem en les extraescolars de l’escola Liceu Politècnic amb l’objectiu de fomentar les activitats amb l’àmbit familiar i l’evolució de l’infant.

Hem aplegat un equip de monitors especialitzats en cada una de les diferents activitats. Estem en continua formació, per comptar sempre amb els coneixements més actualitzats.

Treballem en una línia de continuïtat de les activitats a mesura que l’infant va creixent a base d’aprendre. Ens adaptem a les seves necessitats i les satisfem en cada moment de la seva evolució, aconseguit així el creixement individual i col·lectiu.

ESCOLA ESPORTIVA

A l’escola esportiva fomentem la pràctica de diferents modalitats esportives (bàsquet, futbol, gimnàstica psicomotriu, atletisme, handbol i dansa). Aquest projecte es realitza perquè l’infant pugui provar i identificar amb quina modalitat s’hi identifica més per així quan passi a la primària pugui escollir.

Apostem per aquest projecte per seguir una línia esportiva dintre de l’escola i per formar equips competitius.

Edats: EI3 a EI5·

Horari: Dilluns, Dimarts, Dimecres i Dijous

FUTBOL SALA

Horari Futbol Sala: Dilluns i Dimecres

BÀSQUET

Es realitza una introducció a la pràctica d’aquest esport portant a terme activitats de tècnica individual, col·lectiva i treballant la psicomotricitat, sempre transmetent els valors d’aquest esport. Entrenaments específics de l’activitat amb la possibilitat de competició els caps de setmana en lliga escolar.

Horari Bàsquet: Dimarts i Dijous

DANSA

En aquesta activitat el nen/a aprendrà a coneixer i respectar el seu propi cos, relacionar-lo amb l’espai a partir del seu moviment, a desenvolupar una sensibilització musical i sentit del ritme. En la dansa moderna es realitzarà Hip-Hop i Street Dance i a la Clàssica és realitzarà Ballet i Balls de Saló.

Horari Dansa: Dimarts i Dijous

TEATRE I CIRC

En aquesta activitat es treballa la psicomotricitat, l’expressió corporal i la interpretació.

Horari Teatre i Circ: Dimecres i Divendres

PISCINA

Classes de natació grupal 1 d/set a les instal·lacions del Duet Sports de Rubí.

Horari Piscina: Dimecres