Liceu Politècnic

Educar és introduir la persona en la realitat

Etapes educatives

Infantil

Treballem a partir de la curiositat innata i del desig de conèixer que manifesten els nens des de ben petits.

Primària

Etapa en què s'adquireixen els coneixements elementals i necessaris per a les etapes educatives següents.

ESO

És l'etapa en que s'aprofundeixen continguts, s'adquireix un mètode d'estudi i es comencen a prendre decisions personals importants.

FabLab@School

Batxillerat

Etapa educativa on assolir la maduresa intel·lectual i humana que els permeti decidir responsablement sobre el seu futur.

Proyecto Solidario Splitmania. ¿Nos ayudas a conseguirlo?

Campaña solidaria de la empresa Splitmania para instalar placas solares en la Casa La Inmaculada, donde acogemos desde hace más de un año a 60 refugiados. Podéis colaborar con un donativo y Splitmania aporta la misma cantidad que deis.
Para realizar las donaciones:
1.-A través de la web migranodearena.

2.-Haciendo un BIZUM al número 05087. En la plataforma bizum que uséis debéis buscar la opción DONAR e introducir este número de teléfono.

La fundació Educat fa 15 anys que col·labora amb l’ONG Coopera, que porta 20 anys treballant a Ucraïna amb orfenats. Ara, davant l’emergència humanitària que ha generat la guerra, hem posat a disposició la casa que gestionem a la Garriga per acollir a 60 persones: mares soles amb els seus fills petits.

A través de les escoles de la fundació Educat, Santa Isabel i Liceu Politècnic, us convidem a aportar diners per sostenir aquestes famílies dia a dia, sense saber el temps que necessitaran el nostre ajut per la gran incertesa del moment. Hem trobat una magnífica acollida per part de Càritas i de l’Alcaldessa del poble, que ens ajudaran a recollir menjar i roba per alimentar i vestir tota aquesta gent que ha de fugir de la seva llar. Però alhora hem de mantenir moltes despeses que fan possible que la casa amb 60 llits funcioni com una “petita llar” per als ucraïnesos. Et convidem a col·laborar de manera molt concreta i eficaç, aportant el teu gra de sorra amb donacions puntuals o periòdiques. Entre tots podem fer una mica menys difícil la situació d’aquestes famílies. Gràcies!

fabilities logo

Som el primer FabLab@School d'Europa

Temàtica multidisciplinària
Èmfasi en treball creatiu i realista
Aplicació pràctica de la teoria
Mentalitat de creixement
Millor aprenentatge
Enfocat en la importància del bon feedback.

El secret de l'existència no consisteix només en viure, sinó en saber per què es viu

Fiodor Dostoievski

Imatges reals de la terra des de l’Estació Espacial Internacional (veure més)

Serveis adicionals

Consultoria educativa i de psicopedagogia, per problemes de la parla, dificultats d’aprenentatge, baix rendiment escolar. Teràpia familiar, trastorns de personalitat. Coaching per a pares, acompanyament de fills.

Les nostres xarxes

Liceu Politècnic - Els orígens

Des del Desembre de 2014 el col·legi Liceu Politècnic ha implementat a Secundària un FabLab@School amb la col·laboració de la Universitat de Stanford. En aquest spot mostrem i expliquem el recorregut que ha fet possible aquest treball acadèmic innovador.

Partner tecnològic

El Liceu continua creixent.

Curs 2024/2025: Inauguració del nou edifici de Batxillerat.

Liceu Politècnic

Som el 5è centre de tot Catalunya amb millors resultats a les PAU del juny del 2023. Enhorabona a tot el claustre de professors per la bona feina feta!