R·educo

Sovint avui en dia els pares i educadors estan desorientats davant dels problemes – múltiples i nous – dels seus fills/alumnes, i es perden en teràpies o en solucions parcials en les quals no troben l’ajut adequat al camí educatiu del nen/jove.

La premissa de la qual parteix la nostra experiència és que una bona educació és la clau en el creixement i desenvolupament de la personalitat. Des d’aquesta perspectiva educar és acompanyar, i això comporta ajudar a assumir el treball personal que cal fer a la vida per afrontar les dificultats.

R•educo neix de l’experiència d’un grup d’educadors i psicopedagogs que, veient els múltiples problemes que pateixen avui els joves i les families, vol oferir un acompanyament complert i eficient.

Per això el nostre mètode de treball és comunitari, perquè és en el si d’una comunitat humana que la persona creix adequadament: família, escola, poble. I per això treballem junts: psicòleg, mestre, psicopedagog. D’aquesta manera la visió global del nen/família permet donar una solució més verdadera i adequada, i així acompanyar enlloc d’eternitzar la teràpia o el propi problema.

Psicopedagogia

Problemes de la parla, dificultats d’aprenentatge (dislèxia, TDA-H), baix rendiment escolar i altes capacitats.

Nens i adolescents: trastorns i problemes emocionals i conductuals.

Coaching per a pares

Acompanyament als pares dels alumnes amb dificultats.

HORARIS DE VISITA:  Hores concertades prèviament.